Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Objektivně/subjektivně

(Jindriska, 12. 12. 2014 23:11)

...chci sdělit, že sl. Klucká má u mne "klobouk dolů" za rachotu v zaměstnání kolem hajter (a ty umějí vyčerpat), za organizaci a to moc dobrou kolem předvýběrů, ZVV, testace na odchovně (včetně tiskovin) a ještě za vedení administrace webu, včetně vkládání fotek. Každý, kdo jsme kdy dostal důvěru za vedení čehokoliv, víme své, třeba i za vedení rodiny.
Sl. Klucká: já věřím vaší omluvě a vysvětlení nedostatků.


(....tak a nemusím víc psát na stránky časopisu:-). )

Re: Objektivně/subjektivně

(linda, 13. 12. 2014 6:10)

Zaměstnanost velmi dobře chápu. Co nechápu je, že pokud od srpna členka nového vedení žádá o heslo k přístupu na stránky, aby mohla vkládat aktuální informace a není možné, aby ho ani přes urgence dostala dřív než v prosinci - a vlastně se něco hne až přes ten cirkus tady - také mně napadá to stejné: Komu to slouží?? Zaměstnaný nestíhající člověk tvořící svazové stránky by měl být přece rád, pokud se mu v tomto nabízí pomoc - ubude mu totiž práce.

Re: Objektivně/subjektivně

(Míša, 13. 12. 2014 8:18)

Nikdo správkyni webu neuráží, nebo nepodceňuje - sami víme že web měl své dobré období a i své mrtvé období, ale když jí dobrovolně nabízím spolupráci tak nevidím jediný problém. Z jejich strany mi problém taky nebyl sdělen, ale bohužel nebýt této veřejné diskuze, bylo by to asi tutláno pořád do další schůze..

Re: Re: Objektivně/subjektivně

(Jindriska, 13. 12. 2014 10:36)

Konec dobrý - všechno dobré.
A tady je vidět, že občas se musí vyrobit pořádný humbuk (já tomu říkám "kopnout do bedny, aby se někam hnula"), aby se opravdu věci daly do pohybu. Málokdo to ustojí. A vám, Míšo, můžeme poděkovat za to, že jste věci dotáhla do konce a sl. Klucké za to, že vedla stránky i v době, kdy to nikdo nechtěl plnit a řešit. Proto věřím její omluvě. (Jen chápu, že někdy tvůrce má jistou představu a než ji "pustí" do světa, kde by ji ostatní mohli zmrvit, a to doslovně, tak ji chvíli brání před ostatními. Mám to za sebou v našem spolku. O to víc a lépe to pak funguje, když je nastaven nějaký link. Myslím, že - bez emocí - se mnou ženy budete souhlasit.)

Prosba o doplnění rubriky

(Jindriska, 12. 12. 2014 23:58)

Aktualizuji svoji žádost, která neuvěřitelně předběhla čas. když tady čtu v diskuzi příspěvky "plačící" nad nedostatkem informací!
Pouze ten, kdo se o to zajímá, ostatní to nečtěte dál, můžete to najít v historii diskuze :-).

(JiSv, 20. 3. 2014 0:31)
Mezi oblíbené odkazy můžete vložit odkaz na www.centrum-slezsky-norik.cz,
který má dobré informace a rozhodně není proti obsahu těchto stránek. Je můj oblíbený. Jeho přidání přispěje ke komunikaci a informovanosti mezi chovateli a majiteli.

Ad Zápis ze dne 13.11.2014

(Jindriska, 12. 12. 2014 23:47)

Velmi, velmi oceňuji!

Cituji: "MVDr. Horník navrhuje snížení počtu akcí, MČR musí mít pevná závazná pravidla a soutěž musí být výrazně náročnější. Dle doporučil vyzdvihovat a vyhodnocovat koně českých plemen v soutěžích ..."

Náročností možná dojdeme k metodice odmítaných ZV II. stupně, ze kterých se sbírají výstupy (o dospělých jedincích), o kterých se zmiňuje také sl. Voráčková v konci zápisu při sestavení osnovy pro chovatelskou ročenku. Při ZV II.st. se u dospělého jedince znovu měří základní tělesné míry a zapisují k výsledkům soutěže/zkoušek.

A česká plemena v soutěžích? No konečně! Už jsem nevěděla, kde všude to mám jako bývalý nečlen psát, že svaz dělá zadarmo reklamu cizím koním mimo plemenné knihy tuto vedené! Za poplatky členů svazu nebo a.s.CHK....

Míša: Chovatelé chtějí informace

(Jindriska, 12. 12. 2014 23:23)

Ano, jistě. Žádala jsem vloni písemně konkrétní jména nového vedení svazu o umožnění účasti na svazové(ých) schůzích, aby bylo chovatelům jasné, co mají na mysli Jindriska a spol. a aby nebylo nutné z neznalosti podnikat petiční akce, které jsou střílením do vlastních chovatelských řad.

Dmýchání ohně mezi členy alias chovateli může sloužit někomu nenápadnému v úkrytu.

Dotaz na správce webu - informace

(linda, 8. 12. 2014 9:24)

Dobrý den, je nějaký důvod, proč se na webu neobjevují zápisy ze schůzí předsednictva a zápisy z jednání RPK? U jiných svazů je běžné, že chovatele informují a o aktuálním dění v plemeni.
Poslední zápis z předsednictva je z 8.5., z jednání RPK vůbec žádný. Jistě by tyto informace zajímaly i ostatní chovatele.Děkuji za odpověď.

Re: Dotaz na správce webu - informace

(Míra, 9. 12. 2014 10:22)

...no tady se asi nedočkáme.Připadá mně to tak, že funkcionáři si žijí ve svém světě a my jsme jim šumák.

Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(linda, 9. 12. 2014 10:42)

... že bychom si jako platící členové svazu tyhle informace nezasloužili?

Re: Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(Míra, 9. 12. 2014 11:18)

Asi budeme muset klást dotazy přímo kompetentním no a snad pod "tíhou" dotazů to raději uveřejní zde,než aby museli odpovídat jednotlivcům.Jinak nevím.

Re: Re: Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(linda, 12. 12. 2014 8:29)

...aaa tak to vypadá spíš na nějaké žáby na prameni, než na neochotu nového předsednictva nás informovat. Super posun v přístupu.

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(Míra, 12. 12. 2014 18:05)

...vida, vida, zase jsem o něco chytřejší, jak jsem psal, že se učíme celý život, no a je to tady :-)

Re: Dotaz na správce webu - informace

(WEB, 9. 12. 2014 11:29)

Dobrý den, velice se omlouvám Všem chovatelům za to, že na našich chovatelských stránkách chybí zápisy z jednání RPK a posledního jednání předsednictva, toto sem opomněla funcionářům připomenout, přiznávám svou chybu, žádost o tyto dokumenty již byla zaslána. Jen bych dodala, že tyto stránky jsou tvořeny hlavně pro chovatele, a proto děkuji za upozornění, že již zmíněné informace tu chybí. Ještě jednou se omlouvám, co nejdříve napravím

Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(linda, 9. 12. 2014 11:57)

Děkuji mnohokrát za vstřícnost :-)

Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míša, 12. 12. 2014 6:50)

Můžete mi prosím napsat, jak je možné, že my, jako předsednictvo svazu SCHCHK, nemáme k webovým stránkám přístupové heslo, které od Vás žádáme skrz p. Diviše už srpna ?

Nevidím jediný problém, proč by ho nemohli mít dvě osoby.

Možná to je důvod, proč tak vázne zveřejnit zápis z posledního, měsíc starého , jednání předsednictva, kdy p.Diviš měl za úkol mi heslo předat, a ono to prostě pořád nejde..

Nezveřejňují se zápisy z jednání RPK ani předsednictva, mám doma dost fotek hřebců, které bych na stránky chtěla dát - ale osobně, když na to myslím si mám právo..

A navíc nevidím jediný důvod, proč by stránky SCHCHK měli mít na starost lidi od ČMB, když mají k dispozici své vlastní webové stránky..

Těším se na odpověd', M.Olbertová

Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 8:31)

Posunuji nahoru zodpovědným, aby nezapadlo.

Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míra, 12. 12. 2014 9:45)

Jen tak dál, potřebujeme informace a navíc některé záležitosti by se měly diskutovat s řadovými členy(chovateli).Jedna valná hromada nestačí.

Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 10:38)

Ano, třeba zrovna zveřejněný Status komise hřebců. Členem komise by neměl být nejen aktuální majitel hřebce, ale ani jeho chovatel - i ten může protěžovat svůj odchov. Případně být z toho podezírán. Nebo ne?

Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míra, 12. 12. 2014 10:44)

Myslím, že je to i ve stanovách, nebo někde v řádu.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

následující »