Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Petr Sidimák, 11. 3. 2016 22:06)

Dobrý den vážená paní nebo slečno. Nechápu, proč si to s panem Anderlem nevyříkáte spolu s otcem z očí do očí, ale řešíte to přes veřejný web, kde se dá napsat cokoliv. A proč neřešíte hřebčáka, který měl Sanyho na starosti ? Dovedu si představit, že když vám přivezou koně na 1 den a je dopředu již domluven odvoz, tak se může něco opomenout. Ostatně - kdo je neomylný ? Pana Anderleho znám mnoho let jako člověka, který kdykoliv poradí nebo pomůže, když je potřeba, vždy ve prospěch koní. A že se těší náklonnosti Hřebčinců ? Není přece náhoda, že má autoritu také i u nových ředitelů obou Hřebčinců. Neznám nikoho jiného z vedení svazu, který by se na úkor svého osobního či rodinného času účastnil kdejakých akcí či jednání kolem chladnokrevných koní. Třeba si o tom v klidu promluvíme na Valné hromadě v Ostrovačicích.
S pozdravem Petr Sidimák.

Re: Re: Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Kartusova ilona, 29. 4. 2016 12:12)

Dobry den,je mi jedno kolik reditelu ma rado p.J.A at se tesi oblibe pana boha nebo lucifera je mu to ode me prano,jde o jeho pristup k teto situaci,postavil se k tomu jako malej kluk,taky reseni,je to k smichu,pekny den preji Kartusova Ilona

Re: Sany,plemeny hrebec

(Tomáš, 25. 1. 2016 20:11)

dobry večer,ja znám i pana adrleho i pana kartuse,myslim si že jsou opravdovy konáci kteří konum rozumí, ale pan andrle určitě nemůže zato že sany nebyl očkován když u neho stravil jednu noc a apak si ho pan kartus odvezl,takže si myslim že na pana Andrleho někdo hází jenom špinu.pan andrle je člověk který pro koně vždy delal všechno, takže si myslim že mu nikdo nemá co vyčítat. hezky večer.

Re: Sany,plemeny hrebec

(Aleš Bělík, 11. 3. 2016 23:35)

Ahoj Ilonko, víš přece že Bobánka všichni známe. Ale na každého jednou dojde,tak se nezlob to Ti nesluší a táta to dá určitě do pořádku, měj se hezky Aleš.

Diskuze

(Petr, 18. 11. 2016 11:10)

Vážení,přečetl jsem si několik komentářů a chci i já přispět.Předně bych chtěl ukončit komentář kdo do RPK.Po diskuzi sjedním chovatelem (bývalý člen RPK a SCHČMBK)jsem se dozvěděl,že to je stará záležitost do RPK byl zvolen na VH pan Konečný,který se ovšem nelíbil ASCHK a tak na tento popud byl zvolen předsednictvem pan Šlancar,ovšem to bylo proti stanovám tak se po delší době opět objevil v RPK pan Konečný (myslím si že právem).
Dále bych chtěl vyzvat p.Kosovou aby si uvědomila význam slova diskuze,zatím jen vyvrací názory ostatních a nediskutuje.Nelíbí se mi,že např.píše,že nemá svaz nic společného z ČMBk,proč se tento svaz jmenuje Svaz chovatelů chl. koní ?Když pan Alois na tuto věc již dříve poukazoval nikdo se neozval.Já bych tomu dal název Svaz chovatelů N a SN,vždyť se píše jen o nich.Třeba se mýlím neboť se v tom již nikdo nevyzná (v posledních zápisech předsednictva jsou omluveni jako členové předsednictva pánové Anderle a Holčapek ????).Taky mě zarazilo jak se p.Kosová postavila k problematice UCHS,ještě nic nikdo nezjišťoval a už se napíše,že je to nereálné (asi se spíše nechce).Je třeba p.Kosová si uvědomit,že jste šla do předsednictva dobrovolně a Vy tu jste pro chovatele a ne oni pro Vás.K paní Svobodové-plně s Vámi souhlasím ohledně praktiků a teoretiků,ale myslím si,že těch teoretiků je dnes více a ti se špatně přesvědčují o jiném názoru a praktici.kteří zde jsou tak byli odstaveni na druhou kolej (asi do toho moc kecali) a už je asi žádná iniciativa nebaví (např.pan Vančura,Malát,Fanóš a jiní).Jinak souhlasím s názorama pana Aloise,panaMíry a pana Fanóše ,je vidět,že aspoň někdo má zájem.
Taky mě velice zaráží,že na předsenictvu se probírají jen závody a nic jiného.Zde je vidět.že chl.koně jsou již převážně hobby koně a ne pracovní koně tak jak to říkal kdysi v roce 2013 pan Malát v časopise Jezdectví a byl za to p.Svobodovou zkritizován (viz.článek na Chladnokrevnících).Myslím si že toto bohatě stačí pro zamyšlení i když problémů je víc,ale tím největším je ASCHK jako UCHS,dokuď se toto nezmění k žádnému pokroku se nedostanem.

Re: Diskuze

(Martina Kosová, 18. 11. 2016 14:03)

Dobrý den,
jen upřesním několik Vašich připomínek. Nenapsala jsem, že Svaz chovatelů chladnokrevných koní nemá nic společného s ČMB. Ale za jeho šlechtění je zodpovědný Svaz chovatelů ČMB. Tak to kdysi bylo rozhodnuto. Oproti mým dřívějším představám si dnes myslím, že SCHCHK by měl sdružovat chovatele všech tří plemen. Tak to však není. ČMB má svou Radu plemenné knihy volenou svazem ČMB. A jediné co mi vadí, že vzhledem k nefunkčnosti Svazu ČMB se jeho problémy řeší zde. Nejsme všemohoucí a nevyřešíme všechny problémy světa.
Pokud mé příspěvky na Vás působí že pouze vyvracím něčí názory, velice mě to mrzí. Snažila jsem se vysvětlit jak současná situace vypadá, a uvádět skutečnosti na pravou míru.
Do předsednictva i do Rady PK SN jsem vstupovala dobrovolně. Nestěžuju si. Ale fráze o tom, že my tu jsme pro chovatele a ne oni pro nás? No proč ne...
No a k UCHS, můžu Vás ujistit, že jsme toho zjišťovali dost. Možnosti, jak se stát samostatným UCHS existují. Dle plemenářskéh zákona ve vedení takového sdružení (chcete- li předsednictvu), musí být 5 vysokoškolsky vzdělaných lidí. Máme je? A pokud bychom se skutečně rozhodli z ASCHK vystoupit jako Svaz, není problém, ale vedení plemenné knihy dále zůstane v ASCHK, dokud ona SAMA se tohoto nevzdá, aby se toho mohlo ujmout jiné sdružení a stát se UCHS. A to i kdybychom měli sebevětší členskou základnu. Tak je to dané zákonem (to, že vznikal na míru asociacím a jiným, už dnes nevyřešíme...)
Mám dojem, že stále vysvětluji, obhajuji a stejně je to špatně. Materiály ke studiu jsou. Plemenářský zákon, novelizovaný řád plemenné knihy SN (kde je upraveno i volení a uznání členů do RPK) a další. Naleznete- li cestu, jak založit UCHS, ujmout se vedení plemenných knih chladnokrevných plemen, prosím sem s tím. Dle mého názoru Svaz není dost silný na to, aby ustál vše co by nastalo. Když už teď, kdy jde o určitou snahu dobrovolníků, jste přesvědčeni, že si vymýšlíme, nic neděláme a lovíme funkce. Co až by šlo o funkce placené s obrovskou dávkou zodpovědnosti? Kdo by do toho šel? Příští valná hromada je volební, opět je zde jedinečná šance zvolit konečně někoho kdo to všechno zachrání. Těším se na to. Opravdu.

Re: Re: Diskuze

(Petr, 18. 11. 2016 16:25)

Děkuji za odpověď,je ůplně dostačující a přesně taková jakou jsem čekal.Ohledně UCHS to vše je pravda akorát jsem nenašel v Zák. těch 5 lidí (asi jsem špatně koukal).Mě jen zaráží,že jsme sice zjišťovali ale o nic se nepokusili !! O tom,že se vzdá vedení PK ASCHK může rozhodnout VH pokud já vím tak o tom chtěl dát vloni hlasovat dnes již zesnulý Ing.Cerman ale bohužel pan Dražan to nedovolil (proč asi ?).Je pravda,že dnes to už nikdo z Vašeho předsednictva nedokáže.Mně se hlavně líbí ta Vaše poslední věta jak se těšíte kdo to zachrání-je třeba si uvědomit,že od toho tam jste vy,kteří jste tam dobrovolně.Závěrem je třeba souhlasit s panem Fanóšem dělat si to podle sebe a pro svoji radost (ono totiž nic jiného nezbývá).A paní Kosová za šlechtění a chov ČMBk odpovídá ASCHK a ne žádný svaz.Nebudu se již dál vyjadřovat a přeji Vám hodně ůspěchů.

Re: Re: Re: Diskuze

(Martina Kosová, 18. 11. 2016 18:13)

Pane Petře, vážím si vašich znalostí. A myslím, že je zbytečné se zde chytat za slovo. Za šlechtění ČMB je zodpovědná ASCHK, ale jako hlavního partnera si vybrala Svaz ČMB. Proto je Rada PK ČMB složena a volena členy tohoto Svazu. A ano, my jsme za všechno zodpovědní ... dobrovolně. Vidíte ten rozpor?
Zaráží vás, že jsme se o nic nepokusili? Příprava podkladů je snad to nejzákladnější co lze udělat, ke všemu ostatnímu, co dobrovolně a rádi děláme, včetně odpovídání zde na diskuzi anonymním účastníkům.
Jen prosadit novou verzi Řádu PK SN stálo mnoho sil. O tom jsme zde informovali. A odezva? Pan Dražan má pravdu! Protože my nejsme ti odborníci...
Takže ať uděláme nebo neuděláme cokoliv, vždy to nebude někomu po chuti. Když vyzveme k připomínkování jakéhokoliv dokumentu, nic. Členové neexistují. Pouze na diskuzi. Když je opravdu potřeba svůj názor vyslovit, ticho po pěšině. A dá- li letošní valná hromada předsednictvu Svazu mandát tomu, aby Svaz vystoupil z ASCHK, je nutné mít připraveno vše co k tomu patří a členy Svazu s tím seznámit. Včetně toho, že členský poplatek 350 Kč pro servisní a profesionální organizaci bude málo. Je velmi jednoduché z anonymní diskuze volat po revoluci a změně.
A závěrem- já se za svou činnost ve Svazu nestydím, za vším co jsem udělala si stojím. A co jsem neudělala, možná přijde. A myslím, že nejsem sama. Zarazila mě absolutní nečinnost a nezájem většiny členů. Dokonce i zde zpravidla diskutují ti, co členy nejsou a nebudou.
Za přání mnoha úspěchů děkuji. Stále ještě i přes toto všechno je dost elánu a ideálů v tom, že to půjde.Díky.

Re: Re: Re: Re: Diskuze

(Jindriska, 18. 11. 2016 18:30)

Děkuji za výše uvedenou diskuzi! Hodně jste nám zjednodušeně rozkryli (MK a Petr) a vysvětlili (nejenom mně)! Oceňuji.

Re: Re: Re: Re: Diskuze

(Martina Kosová, 18. 11. 2016 18:47)

Omlouvám se, s těmi pěti osobami to byl omyl. Počet asi není stanoven, ale musí to být vysokoškolsky vzdělaní lidé...

Re: Diskuze

(Šlancar Václav, 1. 1. 2017 15:44)

Prosím reaguji na pana Petra z 18 .11. já nikdy v radě plemenné knihy ČMB nebyl ani sem nebyl navržen ani jinak zvolen máte špatné informace.JInak přeji všem zdravý a ať VÁM KONĚ JDOU

Poděkování

(Jindriska, 15. 12. 2016 13:40)

Děkuji Svazu a potažmo konkrétním osobám za to, že já a majitel firmy, vystavovatel klisny v Pardubicích, jsme obdrželi v posledních dnech "cesťák" dle smlouvy na účet.

Tedy shrnu: VYSÍLÁM KLADNOU ODEZVU na náplň a činnost svazu.

Neznamená to, že nemám připomínky a jsem ochotna je kolektivně řešit, byť i vzrušenou diskuzí.
Přidá se někdo další s pozitivním příspěvkem?

rada

(Petr, 5. 12. 2016 13:12)

Dobrý den
chtěl bych se zeptat jaké jsou podmínky pro možnost kandidovat do rady pk. Popř. do kdy je třeba podat nějaká přihláška nebo něco podobného. Děkuji

Re: rada

(Martina Kosová, 5. 12. 2016 14:27)

Dobrý den,
členy RPK navrhuje předsednictvo Svazu a volí valná hromada.
Obraťte se prosím (stačí emailem) na předsedkyni - Janu Voráčkovou (v kopii na ostatní členy předsednictva) se stručnou informací o Vás a dál myslím s nominací nebude problém. Volební valná hromada je až v roce 2018 (bohužel).

Re: rada

(Míra, 6. 12. 2016 9:09)

Zdravím Petře, nám byste svoji vizi nepředstavil? Předsednictvo je sice důležité, ale bez nás chovatelů.....Jinak si myslím, že pokud se jedná o volné místo v RPK, nemusí se čekat rok, ale lze kooptovat. Hezký den přeji

Petrovi :-)

(Jindriska, 18. 11. 2016 18:38)

Petře, pan Malát sice něco sdělil, já jej kritizovala, ale to proto, že když mohl dříve přiložit ruku k dílu s jinými
(i s mojí maličkostí), tak jenom reptal. Škoda, že jste si v Jezdectví před čl. pana Maláta nevšiml jiných, "pro"chladnokrevných článků. Asi jsem nebyla dostatečně úderná ve sdělování a asi ani nyní není vidět zmínka o koních, co mají význam v tahu...
nejsem uražená, jen znám genezi znovunalezení chladnokrevných plemen o něco déle, než se zdá....
a proto mám častokrát peprné a protivné připomínky a jedovatý jazýček, protože jsem byla u těch "porodních" bolestí.

Re: Petrovi :-)

(Fanóš, 19. 11. 2016 20:23)

Jenom jedno.Pan Malát neremcal.Pan Malát konal a ne málo.Jeho předností je,že není vlezdoprdelka a za svým názorem si stojí.A to co napsal do inkriminovaného článku,se bezezbytku naplňuje.

Re: Re: Petrovi :-)

(Jindriska, 22. 11. 2016 14:11)

Prosím, co konkrétně pan Malát konal a co je výsledkem? Jestli jenom "brblybrbly", tak takových chovatelů s cca pěti (deseti?) odchovanými koňmi, teplým zaměstnaneckým poměrem v zádech, kde je realita chovu nebolí, těch vás vidím hodně v této zemi. A vím, že máte svůj význam, jistě(!), ale pan Malát tím pádem není žádný lídr. Bohužel, zazněl tu názor, se kterým se ztotožňuji - nedotáhl nic do konce, jen udělal teatrální gesto. Já vím, jak to sakramentsky bolí něco vysvětlovat, opakovat, dotáhnout do konce. Hotovej výcvik koně :-)!
Jinak je pan Malát dobrý člověk, nevím, že by někomu ublížil, to ne.

Re: Re: Re: Petrovi :-)

(Jindriska, 22. 11. 2016 14:28)

P.S.: Vlastně jednu věc vím, kterou Jan Malát dotáhl do konce: stěžoval si na mně na nejvyšších místech. Ne za Zv II.a III. stupně, ale za něco, co s nimi souvisí.
Takže nemůžu mu ubírat zásluhu.
Za nějaký čas volal a lamentoval nad tím, kam ten chov spěje, co se děje a neděje, ale šanci přispět k vývoji prošvihl.
Nevnímám to, že mi ublížil, jen se zachoval trochu nekolegiálně.
Ostatně já tenkrát také, ale vůči jiné, dobré osobě a paní Kosová zná podrobnosti. Nejen pan Malát.

To jen na okraj, aby služebně mladší chovatelé pochopili vývojovou křivku v chovatelství.

Re: Re: Re: Re: Petrovi :-)

(Fanóš, 25. 11. 2016 18:32)

Pani J.Krásně to tady píšete.Jenže pravda je trochu jiná.Na tom,že zkoušky 2 a 3 stupně jsou nesmysl,se shodla valná většina chovatelské veřejnosti.Další věcí je to,že Vám nikdy v podstatě nešlo o chov jako celek,ale o prosazení vlastního chovu za každou cenu,v čemž vás p.Kosová podporovala.Víte chovám koně dost dlouho na to,abych viděl jak se věci mají.Ještě k p. Malátovi.Dotáhl do konce návrh stanov i šl.programu čmb. a byl úžasně podražen jak ASCHK tak svazem čmb.Osobně jsem byl u toho.Ve vedeních je jeden křivák větší než druhý a podle toho to taky vypadá.Dále píšete cosi o chovatelích nepracujících v lese,ale zaměstnaných jinde.Věřte že na lesácích již dnešní chov nestojí a nikdy již stát nebude.Stále nechápete,že majitel lesa má právo na výběr způsobu těžby dřevní hmoty.Je to jeho les.U našich lesů to funguje tak,že jeden člověk musí dřevo porazit,rozmanipulovat,přiblížit na odvoz a kompletně vyčistit paseku s tím,že větve odveze na skládku pro štěpkovač.To vše za jednotnou cenu 260Kč za kubík.To je realita.Koně jsou zkrátka prodělečný.Jestli někdo chov udrží,tak právě ti lidé s jistým zaměstnáním a zápalem pro věc.S kočím je to stejné jak s řidičem.To že dělá v lese ještě neznamená že je na výcvik koní nejlepší.Je dost takových,pro které je kůň jen vercajk zrovna jako traktor.Takže vaše léta proklamované názory fakt nesdílím,neboť jsem realista.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

následující »