Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(linda, 12. 12. 2014 8:29)

...aaa tak to vypadá spíš na nějaké žáby na prameni, než na neochotu nového předsednictva nás informovat. Super posun v přístupu.

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(Míra, 12. 12. 2014 18:05)

...vida, vida, zase jsem o něco chytřejší, jak jsem psal, že se učíme celý život, no a je to tady :-)

Re: Dotaz na správce webu - informace

(WEB, 9. 12. 2014 11:29)

Dobrý den, velice se omlouvám Všem chovatelům za to, že na našich chovatelských stránkách chybí zápisy z jednání RPK a posledního jednání předsednictva, toto sem opomněla funcionářům připomenout, přiznávám svou chybu, žádost o tyto dokumenty již byla zaslána. Jen bych dodala, že tyto stránky jsou tvořeny hlavně pro chovatele, a proto děkuji za upozornění, že již zmíněné informace tu chybí. Ještě jednou se omlouvám, co nejdříve napravím

Re: Re: Dotaz na správce webu - informace

(linda, 9. 12. 2014 11:57)

Děkuji mnohokrát za vstřícnost :-)

Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míša, 12. 12. 2014 6:50)

Můžete mi prosím napsat, jak je možné, že my, jako předsednictvo svazu SCHCHK, nemáme k webovým stránkám přístupové heslo, které od Vás žádáme skrz p. Diviše už srpna ?

Nevidím jediný problém, proč by ho nemohli mít dvě osoby.

Možná to je důvod, proč tak vázne zveřejnit zápis z posledního, měsíc starého , jednání předsednictva, kdy p.Diviš měl za úkol mi heslo předat, a ono to prostě pořád nejde..

Nezveřejňují se zápisy z jednání RPK ani předsednictva, mám doma dost fotek hřebců, které bych na stránky chtěla dát - ale osobně, když na to myslím si mám právo..

A navíc nevidím jediný důvod, proč by stránky SCHCHK měli mít na starost lidi od ČMB, když mají k dispozici své vlastní webové stránky..

Těším se na odpověd', M.Olbertová

Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 8:31)

Posunuji nahoru zodpovědným, aby nezapadlo.

Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míra, 12. 12. 2014 9:45)

Jen tak dál, potřebujeme informace a navíc některé záležitosti by se měly diskutovat s řadovými členy(chovateli).Jedna valná hromada nestačí.

Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 10:38)

Ano, třeba zrovna zveřejněný Status komise hřebců. Členem komise by neměl být nejen aktuální majitel hřebce, ale ani jeho chovatel - i ten může protěžovat svůj odchov. Případně být z toho podezírán. Nebo ne?

Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míra, 12. 12. 2014 10:44)

Myslím, že je to i ve stanovách, nebo někde v řádu.

Re: Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 10:59)

Ale hledě na komise na hřebce posledních let, nikdo se tím neřídí. A když se někdo z chovatelů ozve, je mu řečeno, že to není závazné. Stejně tak by mělo mít každé plemeno svoji komisi na předvýběr. Ať si každý vybírá, co mu náleží a nemontuje se do ostatních plemen, která se ho netýkají. Pak hřebci vypadají tak podobně, že se marně hledají rozdíly mezi plemeny. To jsme mohli zůstat u českého chladnokrevníka.

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míra, 12. 12. 2014 11:10)

Tak to máte Lindu pravdu a to je jádro pudla,alespoň pro mne.Když se podívám na výběr norických hřebců v Rakousku, třeba v Raurisu, to je jeden jako druhý....Věřím tomu,že kdyby nebyli vraníci označeni čísly,že je ve stádě nepoznají ani jejich majitelé. To je pastva pro oči.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 11:20)

Rauris mohu osobně jenom doporučit :-) To je naše specifikum, jedna hromadná předvýběrová komise na 3 plemena. Tak to u jiných plemen není. Jestli by to nechtělo udělat krok dopředu.

Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Klucká P., 12. 12. 2014 10:53)

Dobrý den,

byl tu na mě jmenovitě vznesen dotaz, a proto cítím potřebu se k této situaci vyjádřit. V roce 2010 jsme projevili zájem více propagovat chladnokrevné koně v zájmu všech chovatelů, protože si myslíme, že je to v dnešní době potřeba, a to nehledě na to, že sami chováme ČMB, jsme členy Svazu chovatelů „chladnokrevných“ koní, navíc v té době Svaz ČMBK své stránky ještě neměl a nevidíme důvod nespolupracovat s oběma Svazy. Proto byl vznesen návrh na vytvoření těchto stránek, kterých jsme se ujali dobrovolně a snažili se rozšířit obzory i možnosti, sháněli kontakty apod., což není vždy jednoduché a spousta záležitostí nejde řešit ze dne na den. V letošním roce proběhly změny v předsednictvu, proto se jednalo o spolupráci na těchto webových stránkách. V dobré víře vypomoci Svazu (protože si myslím, že funkcionáři mají práce až nad hlavu) a podílet se na chovu chladnokrevných plemen, jsem se stránkám věnovala ve svém volném čase, protože jsem také zaměstnanec a musím chodit do práce. Dnešním dnem byla tedy tato situace dořešena a na stránkách budeme dále spolupracovat spolu s předsednictvem s tím, že k webu budou mít přístup obě strany a uvidíme, jak se tato spolupráce osvědčí. Na závěr bych dodala, že je potřeba si uvědomit - jsme chovatelé, uživatelé, přátelé a milovníci chladnokrevných koní a jsme tu hlavně kvůli nim, ne kvůli sobě.

Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míša, 12. 12. 2014 12:03)

Sama osobně jste mi v Pardubicích na Koních a akci slíbila, že se do konce září ozvete, a domluvíme se na spolupráci. - nic

V Pardubicích 13.11.2014 p. Diviš řekl že se tu situaci ohledně webových stránek vyřeší, a že budeme obě spolu spolupracovat, aby šly mezi chovatelé co nejvíce informací v čas, co nejdříve. ( koho zajímá nějaké zasedání z RPK z června, když je zveřejněno až z půlce prosince.. ) A je měsíc od schůze a nic se neděje, opět ticho, takže jsem ráda pokud jsem touto veřejnou diskuzí přispěla k tomu, aby jsme to vyřešili.

Taky jsem zaměstnaná, a věnovala bych se tomu ve svém volném čase, ale myslím si, že když jsou stránky zaběhnuté, tak není nic složitého na ně přidat zápisy z jednání, fotky, nebo články - nezabere to tolik času, pokud máte ty informace k dispozici.

Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Klucká P., 12. 12. 2014 13:00)

Svých chyb jsem si plně vědomá a nepopírám vlastní vinu, nikdo není bez viny, nejsme neomylní a máme se stále co učit. Budu se více snažit být dochvilná. Máte pravdu, že jste přispěla otevřením této diskuze k vyřešení situace. Věřím, že naše spolupráce bude přínosná pro všechny chovatele chladnokrevných plemen.

Re: Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(Míša, 12. 12. 2014 14:06)

A já věřím, že mi co nejdříve pošlete heslo, a nebudete jen psát, že se situace vyřešila, a opět ticho po pěšině.
Chovatelé chtějí informace - od koho jiného než od nás - od webových stránek.
Nikomu se nechce do nekonečna obvolávat členy RPK či předsednictva, co se děje aktuálně v plemeni - jako by to byly tajnosti a oni si ty plemena chovali sami pro sebe.

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na p. Kluckou, popř. p. Diviše

(linda, 12. 12. 2014 14:44)

Přesně tak. Za svoje členské příspěvky chceme aktuální informace ( ne jednou za půl roku či déle starou hromadu), ta trocha, co se vejde do časopisu Koně, týkající se našich plemen nestačí.

chovatele

(pavel, 4. 12. 2014 19:19)

hobby chvatel ? Profi chovatel ?každy v dnešni době krvaci a když to jinak nejde hleda zpusoby a zdroje ale žadny svoje chladnokrevne koně neopusti dokud má ,,co do huby" a žadny to nevzda lehce proto tady mame chladase i v roce 2014 diky obětem chovatelu

Re: chovatele

(linda, 5. 12. 2014 5:56)

No, jak kdo. Jsou takoví, co říkají, že kdyby neměli dosáhnout na dotace z GZ ( třeba kvůli diskutované úpravě měr u SN), tak se na koně vybodnou a budou radši chovat masné krávy. Jsou prostě tací, co to dělají hlavně proto, že jim to s dotacemi "vychází".

Re: Re: chovatele

(Míra, 5. 12. 2014 9:10)

Lindo, máte naprostou pravdu a pro dotace nechala spousta lidí přepsat norické koně do SN i když mají slezských genů daleko méně než norických.A tak jsme přišli o Streimura a další.....No nevadí, já mám jiný chovatelský cíl než získání dotací . Hezký den :-)


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »