Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaz, dotace, web...

(Fanóš, 14. 11. 2016 17:23)

Zkrátka přátelé.Nemá cenu přispívat do kasičky svazu,dokud jeho vedení nepochopí,že dnešní chov chladnokrevníků je právě o chovatelích s jedním či dvěma chovnými kusy.Ve vedení svazu jsou lidé,kteří doma nic nemají a nebo to není jejich.To se to šlechtí a plánuje.Jen chovatel ví co stojí veškerá péče a doprava.To se to pak trošku s nějakým cancem papíru rozchází.A proto i nadále budu dělat koně pro sebe.Pro svoji radost a potěchu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaz, dotace, web...

(Jindriska, 16. 11. 2016 12:46)

Fanóši, máte pravdu částečně - chov vždycky bude stát a padat s malými chovateli, kteří provozují VÝZKUM PRAXÍ, tzn. že (jak píšete) nesou na svých bedrech investice do toho, aby se jednou za čas, vždy v době společenského "žíru" vzmohli množitelé "sekaček na trávu", nyní hojně podporováni systémem travních dotací, paušálních dotací na genetické zdroje, na odchovny a nevím co ještě, a bylo by to v pořádku, protože i oni jsou chovatelé - pokud by skutečně nahradili šlechtitelské chovy nebo naplňovali úzus genetických zdrojů. Ale ve chvíli, kdy je to začne ekonomicky trochu "bolet", negenerují na koních zisk (aniž by si vymysleli podnikatelský záměr na koně), řeknou "už se to za ty ceny nedá", "lidi jsou hrozný", "není pro ně uplatnění" apod., vyserákujou se na držení beganů a ádios. Ale přitom to podělali na začátku a v průběhu hlavně oni!!

Dobře - drobní chovatelé to zase podrží a zvednou ze sraček úpadku a já říkám, že mají možnost vzít papír a napsat, jak si to představují od svazu a pěkně přispět k tvoření budoucnosti. A také to napsat sem, na sklo, jaké mají konstruktivní myšlenky, abychom se ostatní mohli přidat.

A víte co - já teď a tady navrhuji svazu, a vím, že diskuzi vedení sleduje (což je plusový bod těchto kritizovaných stránek)
každý rok vyhlásit za uplynulé období CENU CHOVATELE ROKU!!!!!!!,
mohla by se jmenovat třeba Cena štábního kapitána Lercheho (který je mojí velkou inspirací), nebo klidně Cena Jana Petrtýla (také inspirace), ale to by mohlo pohoršit noričáky a belgičáky, nebo C. profesora Bílka nebo ing. Duška.
V každém případě to je motivační počin pro "pilíře" chovu a hlavně - projevení ÚCTY k přínosu pro tento svět, jehož jsme součástí, ať se nám to líbí nebo ho..o. JÁ nevím, mno - kritérium by mohlo být třeba v počtu držení tří koní za rok, nebo navrhněme jiné. Ale hlavně ocenění pro živáčky.
Ale hlavně se jimi, Svaze, začni vážně zabývat!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaz, dotace, web...

(Jindriska, 16. 11. 2016 12:51)

P.S.: ...protože bez drobných členů není důvod krmit Otesánka Svaz. Stane se jen systémovou přítěží.
Věci se dají přeci dělat jednoduše, Všechny, i chov koní. Jednodušeji, než se na pohled skrze písmena textů zdá...

Re: Re: Re: Re: Re: Svaz, dotace, web...

(Jindriska, 16. 11. 2016 14:58)

No nevím jestli "akciovka" ASCHK bude svolná nechat nahlížet do svého účta akcionáře svazu chk...:-( Já bych to asi neudělala, pouze zpřístupnila "akcionářům", kteří mají členství nebo průkazy koní. Ale myslím, že podle nového zákona o registracích spolků jsou některé dokumenty povinně k vyvěšení.... spekuluji, ale kdo zjistí, zda to není roční uzávěrka?
V každém případě není nic nedosažitelného vést plemennou knihu. Hmotně ani technicky. Zvládne to několik málo placených lidí. Asi tři.

Korporátní identita

(Jindriska, 16. 11. 2016 14:47)

Cituji Alois: "... K Vaší vizi-máme svoje logo,prezentujeme svaz atd.,to si myslíte že nám pomůže v chovu,chovateli asi ne.Tyto všechny věci má svaz Čmbk,který má dokonce i svoji vlajku již několik let a já jako chovatel čmbk jsem to nijak nepocítil spíš tento svaz je ůplně k ničemu...."

Proč mají firmy svoje loga? Proč se drží korporátní identity? Proč má Česko nám všem známou vlajku? Protože máme jeho legitky. Jak by nás poznali v zemi vzdálené? Jak nás poznají v zemi domácí? Podle symbolů,
které ovšem chováním jejich nositelů mohou naznačovat, že se blíží blbec.
Aloisi, chci tím říct, že logo rozhodně vždy pomůže, je-li hezké, jen za ním musí jít nějaké (předpokládám pozitivní) skutky.
Nefunkčnost svazu čmB s vlajkou není asi tady na řešení.
Zpravodaj - myslím, že je oukej, když jej má ten, kdo dobrovolně přijme členství a závazek hradit jeho tisk. Pánbůh jej asi zadarmo nerozdává. Nevím, neslyšela jsem zatím o tom.

A co tyhle koruny?

(Jindriska, 16. 11. 2016 14:19)

Cituji MK: "...skutečně je to 100 Kč na kus a čtvrtletně.... Tedy 500 koní v PK je 500 x 400 Kč ročně. ..."

Dobře. Dotace za vedení PK. A kde je vyčíslená částka za každé vydání modré knížky průkazu koně, která jde do pokladny akciové společnosti chovatelů koní, i když je kůň z obyčejného křížení, tedy z oficiálně nepovolené plemenitby?
Pokud dobře čtu statistiky, tak těchto "bezpříslušných" koní je cca to samé množství jako čistokrevných.
Kolik stojí člena/nečlena vydání průkazu dle zákona na koně? Kampelička v Písku se plní i za průkazy koní tzv. "v chladnokrevném typu". Nejsou koruny svazové?

Názory na vedení chovu

(Jindriska, 16. 11. 2016 13:56)

Kopíruji od M.Kosové: "...ale v první řadě musíme prokázat, že jsme schopni samostatně fungovat a názory na vedení chovu obhájit. "...

Jaké jsou ty názory na vedení chovu???????!!!!!!!!
Dosud mi je nikdo nepředložil v smysluplném textu, abych se mohla v rámci pětiletého generačního intervalu biologického druhu - koně o něco opřít a někam směřovat!!!!

Na VH jsem tento plán označila KONCEPCÍ CHOVU a ta tu stále není.
Je??

Webové stránky

(Alois, 20. 10. 2016 13:13)

Dobrý den,tak jsempo delší době opět koukl na stránky svazu.Vážená paní administrátorko musím konstatovat,že tyto stránky mě jako chovateli chl. koní nejsou vůbec k ničemu.Když jste začínali tak jste slibovali jak budete informovat chovatele.Ano dnes informujete,ale jen o závodech a to je mi k ničemu.Proč neinformujete např. o závěrečných zkouškách na odchovnách,kteří hřebci byli vybráni a kteří ne a z jakých důvodů,kolik je soukromných hřebců a hlavně u těch,kteří byli vybráni chybí míry a původy.Dále chovatele zajímá např. kolik bylo připuštěno kobyl,kolik se narodilo hříbat a vůbec vše co se děje kolem chovu (třeba zápisy z RPK aj.),Nemá cenu zde vše vyjmenovávat,ale bohužel tyto stránky jsou Vaší vizitkou a vizitkou celého svazu.Oni totiž neexistujou vůbec žádný stránky - stránky SCHČMBK tak ty jsou vůbec "výstavní" jako celý vedení svazu,na stránkách ASCHK se dozvíme vše o ponících a haflinzích,ale o chl.koních skoro nic (a to ASCHK je z 80% financována z chl. koní).Dobré byly stránky SCHČMBK dokuď je vedl p.Pernička než se znelíbil pánům ve vedení svazu a ty mu je pak odebrali (hlavně zásluhou p.Ing. Svobody).

Závěrem bych chtěl konstatovat,že mě velice mrzí,že jste se vůbec nezmínila o ůmrtí p.Ing.Cermana,který vlastně tento svaz zakládal,toto je teda ostuda!!!!!
rag6s

Re: Webové stránky

(Alois, 20. 10. 2016 13:19)

Ještě jsem se zapomněl zeptat co znamená naskladnění hřebečků v ZH Tlumačově,má Tlumačov novou odchovnu jako Písek?Je možné též zveřejnit naskladnění hřebečků ročík 2016 na odchovnách ?

Re: Re: Webové stránky

(linda, 21. 10. 2016 10:35)

Stačí sledovat stránky obou hřebčinců, aby člověk byl v obraze:
http://www.zemskyhrebcinecpisek.cz/testace-chladnokrevni-hrebci
http://www.hrebcinec-tlumacov.cz/galerie/zahajeni-testacni-odchovny-chladnokrevnych-hrebecku
A ano, soukromé odchovny končí, stát bude nadále podporovat jen odchov státních hřebečků, takže mimo dobíhajícího ročníku 2015 už bude stačit sledovat jen stránky hřebčinců, které dodávají jak míry, tak fotky.

Re: Webové stránky

(linda, 21. 10. 2016 11:46)

K info kolem připuštěných kobyl, narozených hříbat - jsou to informace z ÚEK - a chcete je letos poněkud předčasně, nebývají k dispozici dříve než na konci roku ( i díky "disciplíně " některých hřebčáků, neodesílající včas rejstříky od hřebců). Info k hřebcům v testu chovateli obvykle stačí po ZV ( při zařazení do chovu), i s mírami ( ikdyž se asi najdou i tací, kteří by chtěli být informováni ještě před tím, než se události stanou). Ale zase, koho to fakt zajímá, ten den si čas najde a akce se zúčastní osobně, termíny i časy jsou známé dávno předem. Taky chovatelka, se stránkami spokojená..

Re: Re: Webové stránky

(Alois, 21. 10. 2016 12:50)

Vážená paní Lindo jsem rád,že jste se stránkama spokojená.Sleduji též stránky hřebčinců -v Tlumačově jsem se dozvěděl jen míry a původy hřebečků ročník 2016,míry naskladněných hřebců jsem nenašel,na stránkách Písku jsem se dozvěděl o jarním třídění hřebců v červnu.Myslím si,že u nás je již podzim a ZV na odchovnách již proběhly skoro před měsícem a nikdo o ničem neví (nebo je snad někde něco napsaného ?).Máte sice pravdu,že se může každý dojet podívat,ale to přece není ůčel od čeho jsou tyto stránky,vždyť je to jen to minimum co může svaz udělat pro chovatele,kteří si zaplatí čl. příspěvky,že je budou aspoň informovat o tom co se děje.O tom,že končí soukromé odchovny jsem se dozvěděl také od Vás (přitom nevím ani od koho )a určitě víte kdo rozhodl o tom že odchovny končí a opět budou jen rozhodovat hřebčince co se dá nebo nedá do chovu.Také vím,že ůdaje o klisnách a hříbatech jsou z ÚEK a tak mě prosím Vás naveďte kde si najdu ůdaje za rok 2014,2015 nebo si mám také dojet do Slatiňan?Já chovám koně chl. více jak 25 let a pro mě jsou informace,které požaduji docela zásadní.Jestli Vy je nepotřebujete tak Vás nikdo nenutí si je shánět.Zdravím.

Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 21. 10. 2016 15:51)

Pane Aloisi, nevím kam chcete navádět - chcete - li info, musíte si o ně na ÚEK napsat nebo zavolat - nikde je nezveřejňují, i sem byly na konci roku dány tak, že si je tam administrátorka vyžádala a na ně čekala. Plus tam byly nějaké chyby, takže se čekalo na opravu. Stejně hřebčince, odchovny apod. - z nikoho nevytáhnete silou info, nechce-li se o ně podělit sám ( a pokud to na stránkách nemají, asi nechtějí nebo se k tomu ještě nedostali). Nadáváním, že někde info nevisí, docílíte max. ignorace. Prosím a děkuju + úsměv - jo, to jsou jiné páky, jak se něco dozvědět. Já jsem vám sem nějaké info dala - věřte nebo nevěřte - nebo si to ověřte ( je mi to jedno, je to vaše věc). MZe dotuje odchovny - takže tam, na odchovnách, hřebčince, členi RPK... koho chcete, kontakty volně dostupné na netu.

Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 24. 10. 2016 13:43)

Tak vidíte pane Alois.Jen si pěkně všechny informace obstarejte sám,ať neobtěžujete chudáky děvčata na stránkách.Sice tím pádem tyto stránky postrádají smysl,no ale nevadí.Jen nezapomeňte zaplatit svazu příspěvek.To by bylo ošklivé.

Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 25. 10. 2016 8:28)

Věřím, se tu vždy najdou kafrači - jak tu nic není, ikdyby se tu objevilo, co bude zařazeno do chovu 2018. Ale že by sami hnuli prstem - třeba pofotili klisny na ZV, kam jedou, nebo z jiných chl. akcí - to ne. Ona totiž - světe div se, administrátorka platí taky 350 Kč členský příspěvek a za to, že vede tyhle stránky a shání pro ně informace, (často od těch neochotných se podělit), nemá nic. A mohla by jako vy ten čas věnovat rodině, práci nebo nadávání. Takže brblejte co to dá, možná tím dosáhnete toho, že tu nebude fakt nic. Ale i tak, kafrači, mějte hezký den.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 25. 10. 2016 10:09)

Tady nejde o nic jiného,než o ženskou logiku.Když nevědí co,začnou ječet a urážet.Zaplať Bůh,že k chovu koní žádný svaz nepotřebujeme.Ty informace se opravdu dají sehnat jinde.Já to tak dělám již několik let.Jen je mi líto těch starších chovatelů,kteří nevládnou soc.sítěmi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 25. 10. 2016 10:55)

Urážíte se jedině vy. Jedovaté narážky máte jedině vy. Nepřispějete ničím - já třeba aspoň těmi fotkami hřebců, nebo z akcí. To je zase chlapský přístup - nepochválím radši nic, ozvu se jen, když je na co nadávat. Strašně složité napsat slušně : bylo by možno zjistit to a to ( co tu komu chybí). Prosím, děkuji... proč, že? Slušné chování asi dost "chlapské" není...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 25. 10. 2016 18:36)

Slušně se Vás zeptal pan Alois.Jak jste odpověděla víte nejlíp sama.Já neurážím.Jen konstatuji fakta.Píšete,že členský příspěvek 350Kč..bla...bla.
Ale na co? Na neinformovanost? Na zbytečnost svazů jako takových? Na časopis Koně,který přijde když již všichni všechno vědí a je plný haflingů a poníků? To je opravdu investice jako hrom.

Re: Webové stránky

(Petr, 26. 10. 2016 22:07)

Vážení i já jsem si přečetl příspěvek o web.stránkách a jako chovatel musím plně souhlasit s panem Aloisem a Fanóšem.Oba mají pravdu,že stránky nemají pro chovatele žádnou cenu.Velice mě překvapily odpovědi paní Lindy jak je spokojená.Já si Vás "vážím" v tom,že Vám stačí k chovu jen fotky ze závodů a z akcí.Jinak jak píšete o vyhledávání na ostatních stránkách tak Vás obdivuji já nic nenašel.K Vaší obhajobě správkyně webu chci jen podotknout,že na VH (ůčastnil jsem se ještě jako člen a po VH jsem již skončil),kde se měnilo vedení svazu se paní administrátorka přihlásila dobrovolně a nikdo ji nenutil do této funkce.Jestli se dnes chce věnovat rodině tak ať se funkce vzdá a třeba se najde někdo kdo to chce dělat.Myslím si,že každý má dělat to co chce a to čemu rozumí.Jinak pan Alois pochválil za výsledky a články o závodech,ale i pro mě nejsou k chovu k ničemu.Musím upozornit,že nespokojených chovatelů je dost,ale už jsou zklamáni tím co se děje,a to že jsou ve svazu a platí příspěvky je jen jejich věc a asi na to mají.Jinak mě též mrzí,že na těchto stránkách není ani zmínka o úmrtí Ing.Cermana,který byl duchovním otcem tohoto svazu.Závěrem chci len podotknout,že jsem očekával nějakou reakci od p.administrátorky,ale jak je vidět asi je spkojená s úrovní stránek.Přeji Všem krásné podzimní dny.

Re: Re: Webové stránky

(Míra, 27. 10. 2016 11:48)

Zdravím a naprosto souhlasím, i já už nejsem členem, svaz který takto pracuje je pro mne k ničemu, navíc mám za to, že likviduje noriky a to mně vadí ze všeho nejvíc.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

následující »