Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Pozvánka na setkání

(Jindriska, 8. 2. 2017 15:48)

Pane Novotný, přijmete písemné poznámky? Děkuji za o.

přehlednost fóra

(jiří, 28. 1. 2017 17:33)

Zdravím všechny
a moc bych prosil administrátora tohoto webu aby nějak zpřehlednil diskuzi, protože už v tom je takový chaos že není jasný který téma ještě je otevřený a někdo přispěl a který není. Objevují se taky "navrch" příspěvky dva roky starý a kde se objevujou ty nový ???
DÍKY !!

Re: přehlednost fóra

(Míša, 29. 1. 2017 13:15)

Bohužel diskuzi prozatím nejde vést jinak, než doposud. Když někdo zareaguje na 2 roky starý příspěvek, tak se automaticky zařadí mezi první komentáře ( ale samozřejmě jeho příspěvek je na konci daného tématu ). Aktuální jsou vždy první komentáře, a pokud mají více odpovědí tak jsou až na konci.

Re: Re: přehlednost fóra

(Jindriska, 8. 2. 2017 15:19)

Rada:
Když už je vlákno diskuzního tématu hodně nepřehledné, napište nový nadpis a třeba pořadové číslo a začněte nové vlákno. Ono se "to" odvine samo, není nutné pokračovat v "chcíplé" diskuzi.

Dobrý den,

(Vendula Bojčuková, 28. 1. 2017 21:56)

znáte někdo pravdu, prosím? Nevíte někdo jak vlastně umřel hřebec Bacar ze Zubří, který v roce 2013 pusobil na připouštěcí stanici E.R.C Mnětice a poté záhadně umřel a já se to dozvěděla až loni, kdy jsem po hřebci pátrala a mamka mi to řekla ale že prý nezná pravdu. Předem děkuji za vaše odpovědi a těším se na jakoukoli informaci.(:=)

Sany,plemeny hrebec

(Kartusova Ilona, 27. 12. 2015 17:18)

Pane Andrle,mam jen maly dotaz,vy sam osobne,vzal byste si hrebce Sanyho v takovem stavu a bez ockovani v jakem jste ho predal memu tatkovi i vy???? Vy ne,mam pravdu ze?Prominte,ale je to smutne

Re: Sany,plemeny hrebec

(Fanóš, 1. 1. 2016 21:51)

Jo slečno Kartusová.Pan Andrle si vždy vybírá to nej a Tlumačov mu vždy šel na ruku.Je zajímavé,že hřebčince shání nové stanice a když si jeden známí z Vysočiny zažádal,nebylo mu vyhověno z důvodů negativního hodnocení nejmenovaného hřebčáka ačlena předsednictva čmbk.To je ale překvapení.Vašeho taťku znám jako výborného koňáka i člověka.Bohužel na dnešní dobu je moc slušný.Takže se může stát,že Sanyho vypiplá a o tom nepochybuji a jiný trouba ho zase zdevastuje.Zajímavé je,že to hřebčincům nevadí.

Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Ilona Kartusova, 27. 1. 2016 17:08)

Dobry den,ja doufam ze uz u nas dozije.Budou s Arnoldem pekna para,jen nakrmit,naockovat,udelat krve a dat do poradku kopyta,ty jsou tak spatne ze to hlava nebere.Stve me ze nekteri lide zacali brat jako samozrejmost ze Kartus kona vezme i takoveho a da ho do poradku.

Re: Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Veronika, 2. 1. 2017 16:55)

Mohl být mezi námi ještě mnoho let, ale u vás opravdu dožil.

Re: Sany,plemeny hrebec

(Ivo Heč , 10. 1. 2016 19:39)

Já slyšel že váš tatínek tohohle koně chtěl tak dobře nechápu tuhle otázku, to že nebyl kůň vakcinován za tohle odpovídá snad Tlumačov

Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Kartusova Ilona, 27. 1. 2016 16:06)

Dobry den,nevim od koho mate tyhle informace ze si hrebce Sanyho muj tatinek sam vybral ale skutecnost je takova ze byly tri varianty hrebcu a nakonec byl nabidnut Sany.Kdyby muj tatka tusil v jakem vyzivnem a zanedbanem stavu hrebec je nesouhlasil by s tim.Bylo mu receno ze hrebec je v poradku,kdyz pro neho jel k p.Andrlemu mel sto chuti se otocit a odjet.Ptate se proc to neudelal??? Je to jednoduche,ten kun za to nemuze a muj tatka je hrebcak ktery to dela srdickem!!!!!! Jeste se vas zeptam,myslite si kdyby si opravdu muj otec hrebce vybiral ze by chtel Sanyho???? Ne,chtel by Mazuta2 nebo patriota.Pekny den preji

Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Kartusova ilona, 29. 4. 2016 12:04)

Za ockovani hrebce zodpovida majitel stanice kde hrebec stoji,maji to ve smlouve

Re: Sany,plemeny hrebec

(Tomáš, 25. 1. 2016 20:10)

dobry večer,ja znám i pana adrleho i pana kartuse,myslim si že jsou opravdovy konáci kteří konum rozumí, ale pan andrle určitě nemůže zato že sany nebyl očkován když u neho stravil jednu noc a apak si ho pan kartus odvezl,takže si myslim že na pana Andrleho někdo hází jenom špinu.pan andrle je člověk který pro koně vždy delal všechno, takže si myslim že mu nikdo nemá co vyčítat. hezky večer.

Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Ilona Kartusova, 27. 1. 2016 16:54)

Dobry den Tomasi,my osobne nehazeme spinu na p.Andrleho ale je zarazejici ze clovek jako on ktery je ve vyssich funkcich svazu cmb neresi ze predava hrebce v takovem spatnem stavu z jedne stanice na druhou.Podotykam ze nejde o prvniho hrebce ktery k nam prisel ve spatnem stavu.?Muj tatka dela kone srdcem a dokazal jim zivot prodlouzit a dozit v klidu.Jen uz nechci aby bylo samozrejmosti ze kdyz je nekde hrebec znicen tak se da Kartusovi at ho da do poradku.Za ockovani zodpovida drzitel stanice a Tlumacov to ma kontrolovat,tudiz vina je na obou stranach.Pokud semnou chcete rozvinout debatu nestydte se napsat cele sve jmeno,ja se podepsala a ke svemu prijmeni se hlasim,zkuste to taky Tomasi,pekny den preji Kartusova Ilona

Re: Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Petr Sidimák, 11. 3. 2016 22:06)

Dobrý den vážená paní nebo slečno. Nechápu, proč si to s panem Anderlem nevyříkáte spolu s otcem z očí do očí, ale řešíte to přes veřejný web, kde se dá napsat cokoliv. A proč neřešíte hřebčáka, který měl Sanyho na starosti ? Dovedu si představit, že když vám přivezou koně na 1 den a je dopředu již domluven odvoz, tak se může něco opomenout. Ostatně - kdo je neomylný ? Pana Anderleho znám mnoho let jako člověka, který kdykoliv poradí nebo pomůže, když je potřeba, vždy ve prospěch koní. A že se těší náklonnosti Hřebčinců ? Není přece náhoda, že má autoritu také i u nových ředitelů obou Hřebčinců. Neznám nikoho jiného z vedení svazu, který by se na úkor svého osobního či rodinného času účastnil kdejakých akcí či jednání kolem chladnokrevných koní. Třeba si o tom v klidu promluvíme na Valné hromadě v Ostrovačicích.
S pozdravem Petr Sidimák.

Re: Re: Re: Re: Sany,plemeny hrebec

(Kartusova ilona, 29. 4. 2016 12:12)

Dobry den,je mi jedno kolik reditelu ma rado p.J.A at se tesi oblibe pana boha nebo lucifera je mu to ode me prano,jde o jeho pristup k teto situaci,postavil se k tomu jako malej kluk,taky reseni,je to k smichu,pekny den preji Kartusova Ilona

Re: Sany,plemeny hrebec

(Tomáš, 25. 1. 2016 20:11)

dobry večer,ja znám i pana adrleho i pana kartuse,myslim si že jsou opravdovy konáci kteří konum rozumí, ale pan andrle určitě nemůže zato že sany nebyl očkován když u neho stravil jednu noc a apak si ho pan kartus odvezl,takže si myslim že na pana Andrleho někdo hází jenom špinu.pan andrle je člověk který pro koně vždy delal všechno, takže si myslim že mu nikdo nemá co vyčítat. hezky večer.

Re: Sany,plemeny hrebec

(Aleš Bělík, 11. 3. 2016 23:35)

Ahoj Ilonko, víš přece že Bobánka všichni známe. Ale na každého jednou dojde,tak se nezlob to Ti nesluší a táta to dá určitě do pořádku, měj se hezky Aleš.

Diskuze

(Petr, 18. 11. 2016 11:10)

Vážení,přečetl jsem si několik komentářů a chci i já přispět.Předně bych chtěl ukončit komentář kdo do RPK.Po diskuzi sjedním chovatelem (bývalý člen RPK a SCHČMBK)jsem se dozvěděl,že to je stará záležitost do RPK byl zvolen na VH pan Konečný,který se ovšem nelíbil ASCHK a tak na tento popud byl zvolen předsednictvem pan Šlancar,ovšem to bylo proti stanovám tak se po delší době opět objevil v RPK pan Konečný (myslím si že právem).
Dále bych chtěl vyzvat p.Kosovou aby si uvědomila význam slova diskuze,zatím jen vyvrací názory ostatních a nediskutuje.Nelíbí se mi,že např.píše,že nemá svaz nic společného z ČMBk,proč se tento svaz jmenuje Svaz chovatelů chl. koní ?Když pan Alois na tuto věc již dříve poukazoval nikdo se neozval.Já bych tomu dal název Svaz chovatelů N a SN,vždyť se píše jen o nich.Třeba se mýlím neboť se v tom již nikdo nevyzná (v posledních zápisech předsednictva jsou omluveni jako členové předsednictva pánové Anderle a Holčapek ????).Taky mě zarazilo jak se p.Kosová postavila k problematice UCHS,ještě nic nikdo nezjišťoval a už se napíše,že je to nereálné (asi se spíše nechce).Je třeba p.Kosová si uvědomit,že jste šla do předsednictva dobrovolně a Vy tu jste pro chovatele a ne oni pro Vás.K paní Svobodové-plně s Vámi souhlasím ohledně praktiků a teoretiků,ale myslím si,že těch teoretiků je dnes více a ti se špatně přesvědčují o jiném názoru a praktici.kteří zde jsou tak byli odstaveni na druhou kolej (asi do toho moc kecali) a už je asi žádná iniciativa nebaví (např.pan Vančura,Malát,Fanóš a jiní).Jinak souhlasím s názorama pana Aloise,panaMíry a pana Fanóše ,je vidět,že aspoň někdo má zájem.
Taky mě velice zaráží,že na předsenictvu se probírají jen závody a nic jiného.Zde je vidět.že chl.koně jsou již převážně hobby koně a ne pracovní koně tak jak to říkal kdysi v roce 2013 pan Malát v časopise Jezdectví a byl za to p.Svobodovou zkritizován (viz.článek na Chladnokrevnících).Myslím si že toto bohatě stačí pro zamyšlení i když problémů je víc,ale tím největším je ASCHK jako UCHS,dokuď se toto nezmění k žádnému pokroku se nedostanem.

Re: Diskuze

(Martina Kosová, 18. 11. 2016 14:03)

Dobrý den,
jen upřesním několik Vašich připomínek. Nenapsala jsem, že Svaz chovatelů chladnokrevných koní nemá nic společného s ČMB. Ale za jeho šlechtění je zodpovědný Svaz chovatelů ČMB. Tak to kdysi bylo rozhodnuto. Oproti mým dřívějším představám si dnes myslím, že SCHCHK by měl sdružovat chovatele všech tří plemen. Tak to však není. ČMB má svou Radu plemenné knihy volenou svazem ČMB. A jediné co mi vadí, že vzhledem k nefunkčnosti Svazu ČMB se jeho problémy řeší zde. Nejsme všemohoucí a nevyřešíme všechny problémy světa.
Pokud mé příspěvky na Vás působí že pouze vyvracím něčí názory, velice mě to mrzí. Snažila jsem se vysvětlit jak současná situace vypadá, a uvádět skutečnosti na pravou míru.
Do předsednictva i do Rady PK SN jsem vstupovala dobrovolně. Nestěžuju si. Ale fráze o tom, že my tu jsme pro chovatele a ne oni pro nás? No proč ne...
No a k UCHS, můžu Vás ujistit, že jsme toho zjišťovali dost. Možnosti, jak se stát samostatným UCHS existují. Dle plemenářskéh zákona ve vedení takového sdružení (chcete- li předsednictvu), musí být 5 vysokoškolsky vzdělaných lidí. Máme je? A pokud bychom se skutečně rozhodli z ASCHK vystoupit jako Svaz, není problém, ale vedení plemenné knihy dále zůstane v ASCHK, dokud ona SAMA se tohoto nevzdá, aby se toho mohlo ujmout jiné sdružení a stát se UCHS. A to i kdybychom měli sebevětší členskou základnu. Tak je to dané zákonem (to, že vznikal na míru asociacím a jiným, už dnes nevyřešíme...)
Mám dojem, že stále vysvětluji, obhajuji a stejně je to špatně. Materiály ke studiu jsou. Plemenářský zákon, novelizovaný řád plemenné knihy SN (kde je upraveno i volení a uznání členů do RPK) a další. Naleznete- li cestu, jak založit UCHS, ujmout se vedení plemenných knih chladnokrevných plemen, prosím sem s tím. Dle mého názoru Svaz není dost silný na to, aby ustál vše co by nastalo. Když už teď, kdy jde o určitou snahu dobrovolníků, jste přesvědčeni, že si vymýšlíme, nic neděláme a lovíme funkce. Co až by šlo o funkce placené s obrovskou dávkou zodpovědnosti? Kdo by do toho šel? Příští valná hromada je volební, opět je zde jedinečná šance zvolit konečně někoho kdo to všechno zachrání. Těším se na to. Opravdu.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »