Jdi na obsah Jdi na menu
 

Diskuze

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Webové stránky

(Alois, 21. 10. 2016 12:50)

Vážená paní Lindo jsem rád,že jste se stránkama spokojená.Sleduji též stránky hřebčinců -v Tlumačově jsem se dozvěděl jen míry a původy hřebečků ročník 2016,míry naskladněných hřebců jsem nenašel,na stránkách Písku jsem se dozvěděl o jarním třídění hřebců v červnu.Myslím si,že u nás je již podzim a ZV na odchovnách již proběhly skoro před měsícem a nikdo o ničem neví (nebo je snad někde něco napsaného ?).Máte sice pravdu,že se může každý dojet podívat,ale to přece není ůčel od čeho jsou tyto stránky,vždyť je to jen to minimum co může svaz udělat pro chovatele,kteří si zaplatí čl. příspěvky,že je budou aspoň informovat o tom co se děje.O tom,že končí soukromé odchovny jsem se dozvěděl také od Vás (přitom nevím ani od koho )a určitě víte kdo rozhodl o tom že odchovny končí a opět budou jen rozhodovat hřebčince co se dá nebo nedá do chovu.Také vím,že ůdaje o klisnách a hříbatech jsou z ÚEK a tak mě prosím Vás naveďte kde si najdu ůdaje za rok 2014,2015 nebo si mám také dojet do Slatiňan?Já chovám koně chl. více jak 25 let a pro mě jsou informace,které požaduji docela zásadní.Jestli Vy je nepotřebujete tak Vás nikdo nenutí si je shánět.Zdravím.

Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 21. 10. 2016 15:51)

Pane Aloisi, nevím kam chcete navádět - chcete - li info, musíte si o ně na ÚEK napsat nebo zavolat - nikde je nezveřejňují, i sem byly na konci roku dány tak, že si je tam administrátorka vyžádala a na ně čekala. Plus tam byly nějaké chyby, takže se čekalo na opravu. Stejně hřebčince, odchovny apod. - z nikoho nevytáhnete silou info, nechce-li se o ně podělit sám ( a pokud to na stránkách nemají, asi nechtějí nebo se k tomu ještě nedostali). Nadáváním, že někde info nevisí, docílíte max. ignorace. Prosím a děkuju + úsměv - jo, to jsou jiné páky, jak se něco dozvědět. Já jsem vám sem nějaké info dala - věřte nebo nevěřte - nebo si to ověřte ( je mi to jedno, je to vaše věc). MZe dotuje odchovny - takže tam, na odchovnách, hřebčince, členi RPK... koho chcete, kontakty volně dostupné na netu.

Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 24. 10. 2016 13:43)

Tak vidíte pane Alois.Jen si pěkně všechny informace obstarejte sám,ať neobtěžujete chudáky děvčata na stránkách.Sice tím pádem tyto stránky postrádají smysl,no ale nevadí.Jen nezapomeňte zaplatit svazu příspěvek.To by bylo ošklivé.

Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 25. 10. 2016 8:28)

Věřím, se tu vždy najdou kafrači - jak tu nic není, ikdyby se tu objevilo, co bude zařazeno do chovu 2018. Ale že by sami hnuli prstem - třeba pofotili klisny na ZV, kam jedou, nebo z jiných chl. akcí - to ne. Ona totiž - světe div se, administrátorka platí taky 350 Kč členský příspěvek a za to, že vede tyhle stránky a shání pro ně informace, (často od těch neochotných se podělit), nemá nic. A mohla by jako vy ten čas věnovat rodině, práci nebo nadávání. Takže brblejte co to dá, možná tím dosáhnete toho, že tu nebude fakt nic. Ale i tak, kafrači, mějte hezký den.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 25. 10. 2016 10:09)

Tady nejde o nic jiného,než o ženskou logiku.Když nevědí co,začnou ječet a urážet.Zaplať Bůh,že k chovu koní žádný svaz nepotřebujeme.Ty informace se opravdu dají sehnat jinde.Já to tak dělám již několik let.Jen je mi líto těch starších chovatelů,kteří nevládnou soc.sítěmi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(linda, 25. 10. 2016 10:55)

Urážíte se jedině vy. Jedovaté narážky máte jedině vy. Nepřispějete ničím - já třeba aspoň těmi fotkami hřebců, nebo z akcí. To je zase chlapský přístup - nepochválím radši nic, ozvu se jen, když je na co nadávat. Strašně složité napsat slušně : bylo by možno zjistit to a to ( co tu komu chybí). Prosím, děkuji... proč, že? Slušné chování asi dost "chlapské" není...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 25. 10. 2016 18:36)

Slušně se Vás zeptal pan Alois.Jak jste odpověděla víte nejlíp sama.Já neurážím.Jen konstatuji fakta.Píšete,že členský příspěvek 350Kč..bla...bla.
Ale na co? Na neinformovanost? Na zbytečnost svazů jako takových? Na časopis Koně,který přijde když již všichni všechno vědí a je plný haflingů a poníků? To je opravdu investice jako hrom.

Re: Webové stránky

(Petr, 26. 10. 2016 22:07)

Vážení i já jsem si přečetl příspěvek o web.stránkách a jako chovatel musím plně souhlasit s panem Aloisem a Fanóšem.Oba mají pravdu,že stránky nemají pro chovatele žádnou cenu.Velice mě překvapily odpovědi paní Lindy jak je spokojená.Já si Vás "vážím" v tom,že Vám stačí k chovu jen fotky ze závodů a z akcí.Jinak jak píšete o vyhledávání na ostatních stránkách tak Vás obdivuji já nic nenašel.K Vaší obhajobě správkyně webu chci jen podotknout,že na VH (ůčastnil jsem se ještě jako člen a po VH jsem již skončil),kde se měnilo vedení svazu se paní administrátorka přihlásila dobrovolně a nikdo ji nenutil do této funkce.Jestli se dnes chce věnovat rodině tak ať se funkce vzdá a třeba se najde někdo kdo to chce dělat.Myslím si,že každý má dělat to co chce a to čemu rozumí.Jinak pan Alois pochválil za výsledky a články o závodech,ale i pro mě nejsou k chovu k ničemu.Musím upozornit,že nespokojených chovatelů je dost,ale už jsou zklamáni tím co se děje,a to že jsou ve svazu a platí příspěvky je jen jejich věc a asi na to mají.Jinak mě též mrzí,že na těchto stránkách není ani zmínka o úmrtí Ing.Cermana,který byl duchovním otcem tohoto svazu.Závěrem chci len podotknout,že jsem očekával nějakou reakci od p.administrátorky,ale jak je vidět asi je spkojená s úrovní stránek.Přeji Všem krásné podzimní dny.

Re: Re: Webové stránky

(Míra, 27. 10. 2016 11:48)

Zdravím a naprosto souhlasím, i já už nejsem členem, svaz který takto pracuje je pro mne k ničemu, navíc mám za to, že likviduje noriky a to mně vadí ze všeho nejvíc.

Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 27. 10. 2016 13:56)

Míro zdravím.Mám za to,že letos nebyl vybrán ani jeden norický hřebeček do odchovny.Přitom se hlásalo,že se nemusí dovážet z ciziny,že si náš chov vystačí sám.Fakt je to banda šašků.

Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Míra, 27. 10. 2016 17:51)

Také zdravím, jak si náš chov N může vystačit, když se asi 30 norických hřebců "převedlo" do SN o klisnách nemluvě. Zůstalo asi kolem 20 ti hřebců. Jak to nazvat, vytunelování PK Norika ? Přeji hezký večer.

Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Petr, 27. 10. 2016 18:38)

Já Vás též zdravím,chci jen upřesnit,že do 60ti denního testu byl vybrán jeden hřebec Norika a plně s Vámi souhlasím o vytunelování.Ještě bych Vás chtěl informovat o výběru hřebců norických v Proseči kde jsem se byl podívat.Pan Hrnčíř měl hřebce dobře připravené,ale potom nastoupil s dvěma soukromými noriky člen RPK a předsednictva a též komisař na ZV klisen pan Pfeifer.To co předvedl byl "koncert",kdyby to někdo natočil na video tak to by byla instruktáž jak to nemá vypadat bylo to hrozné.Nedá se to popsat,bylo tam dosti lidí,kteří by Vám to potvrdili.Jestli takové lidi máme v čele a tito mají jít příkladem a rozhodovat o našich koních tak je to pro nás likvidační a potěš nás pánbůh.Přeji krásný den.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 28. 10. 2016 14:19)

Samozřejmě že přednost mají jen někteří chovatelé.Pak jsou chovatelé,ke kterým se nikdo na hříbě nepřijede ani podívat.A to jen díky tomu,že se dokázali ozvat a upozornit na chyby.To co píše Petr je holý fakt.U nás v JČ byl vždy kvalitní chov norika a to díky PP Netolice.Jak to vypadá teď. Takřka nic se nezachovalo a když tak se z toho nějakým záhadným způsobem stal SN.Proč se asi snižovaly PSG? Dotace vládnou.To je celé.A ve vedení svazů jsou nacpaní samí odborníci a sběrači funkcí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Míra, 28. 10. 2016 17:09)

No tak si Fanoši představte, že např. Nero ze Žitné je SN, Streiter z Netolic též....další a další. Je to proto, že u SN chyběli asi ve třetí generaci hřebci s původem SN a nebylo by možno docílit dotací na genový zdroj.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 29. 10. 2016 22:15)

Chlapi. Byl letos vůbec vykoupen nějaký norický hřebeček do odchovny?

Re: Webové stránky

(Martina Kosová, 31. 10. 2016 10:53)

Dobrý den,
Vážení pánové, velmi mě mrzí Vaše nespokojenost. Předpokládám, že nemá smysl zde připomínat, že uvedené informace jsou již druhým rokem shrnuty ve Zpravodaji, který každý člen obdržel do své schránky. Dále se Svaz se prezentoval na obou "koňských" výstavách, kde se mohl každý informovat o veškerém dění. Jsme rádi, že takových zájemců nebylo málo. Jako členové ASCHK se samozřejmě nechlubíme výhodami, které plynou pro naše členy právě z tohoto členství. Pravdou je, že článků o chladnokrevnících by v časopisu Koně mohlo být více. Stránky, které jsou v současné době koncipovány jako to nejlevnější řešení, mají své (nemalé) chyby, ale věřte, že na jejich odstranění se intenzivně pracuje. Stejně jako na tom, co bychom jako Svaz svým členům měli nabídnout navíc. Svaz je ovšem společenství lidí, kteří mají stejný zájem, stejný směr činností a zejména chtějí stejnou měrou přispět do fungování dané oblasti. V současné době vím asi o čtyřech aktivních chovatelích, kteří chtějí spolupracovat a jsou konkrétně schopni formulovat, co od Svazu očekávají a zároveň jak společně posouvat chov chladnokrevných plemen. Pane Aloisi, pana ing. Cermana si nesmírně vážím, ale troufám si říci, že vzpomínka na něj zde chybí zejména z důvodu, že si na to nikdo z nás netroufl. Prostě jsme zaváhali a pravděpodobně jsme čekali, že se objeví nekrolog od někoho panu Cermanovi blízkého, a jeho vzpomínku zde rádi zveřejníme. To se nestalo a je to ostuda. To je pravda.
Chov norického koně likvidují zejména dotace na genetický zdroj. A ani rada plemenné knihy není jednotná v tom, zda chováme tzv. "českého" norického koně, nebo je zde chovaný norik součástí populace původního norika rakouského. Poslední úprava ŘPK Norika je toho jasným důkazem.
Vaše připomínky jsou sice věcné, ale uvědomte si prosím nejdříve kolik stojí profesionální vedení webových stránek, jak jsou placení webmasteři, kteří aktualizují stránky pokud možno denně a zjišťují, které informace jsou pro uživatele ty nejužitečnější. A pak si přepočtěte členské příspěvky od 100 (toto číslo je absolutně neaktuální..., dnes jsme pravděpodobně na polovině, jelikož z hlediska ASCHK může být členem jakéhokoliv oblastního spolku) členů. Z čehož ve Svazu zůstává od každého 250. Není to spíše směšné? Opět se velmi těším na Vaše konkrétní návrhy na zlepšení fungování Svazu a zejména na získávání financí. Rádi bychom rozjeli projekt týkající se vzdělávání chovatelské veřejnosti. Máte nějaký typ? Dále se velmi osvědčili přehlídky hřebců, rádi bychom držitele, kteří jsou ochotni přijet i z větších vzdáleností nějak ocenili, jistě máte nějaký nápad. Tak bych mohla pokračovat do nekonečna. Opakuji, že jsem vděčná za ty chovatele, kteří si nevětrají játra na diskuzi, a s konkrétními připomínkami přijdou , zavolají, napíšou email a HLAVNĚ navrhují možná řešení. Není jich mnoho, ale díky nim vím, že jdeme správnou (kostrbatou) cestou.

Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 31. 10. 2016 22:01)

Kde vzít finance? To by nebylo tak těžké.Již před několika lety řada chovatelů navrhovala vystoupení z ASCHK jako to udělali teplokrevníci.Vést si sami PK na genové zdroje a dostávat finance přímo.Takto si za peníze chlaďasů vyváží Dražan s Políčkem prdel po evropě a na ch. koně uvolní nezbytné minimum.A hlavně nepište že by to nešlo a bylo by to složité.Nebýt peněz z GZ chladnokrevníků,tak by ASCHK své haflingy,poníky a osly mohla leda tak prodat do buřtů.

Re: Re: Webové stránky

(Míra, 1. 11. 2016 8:47)

Dobrý den, cenim si toho, že alespoň někdo z předsednictva zde na diskusi vystoupil. Nejsou náhodou tyhle stránky a okénko "Diskuse" od toho? Abychom zde získávali informace, řekli si co je dobře a co je špatně? Vy tomu říkáte větrání jater, já diskuse. Nějaké "soukromé" maily, nebo setkání bez účasti ostatních chovatelů, si myslím, není úplně tak akorát. Tady si každý může přečíst, veřejné návrhy, kritiku i chválu a vyjádřit se k tomu, dávat připomínky apod. Jedna valná hromada za rok chovatelů tří plemen nestačí. Dlouhodobá nízká účast také o něčem vypovídá. Co se týká norika, je to prostě norik bez přívlastků. Ani Němci si nedovolili dávat přívlastek, prostě potomky rakouských noriků, nazvali bavorský chladnokrevník a hotovo. Činnost RPK nemá zpětnou vazbu na chovatele.
Teď tady v diskusi padl návrh na řešení(myslím asi od Fanóše), proč ho neprodiskutovat ? Možná si třeba Asociace uvědomí jaké má poslaní a zlepší svoji činnosti ve směru k chovatelům chl. koní. A že má co vylepšovat o tom není pochyb. Pominu-li otázku financí uvedu jeden příklad za všechny...valná hromada ČMB si navrhne člena do RPK, Asociace tento návrh neakceptuje, ba ani svůj postoj nesdělí, natož pak jej odůvodnit. Pak se nedivme postoji členů k Asociaci. Přeji hezký den.

Re: Re: Re: Webové stránky

(Fanóš, 1. 11. 2016 16:05)

To je ten obrovský problém.Asociace je uznané chovatelské sdružení.Svazy ne.Ty mohou jen doufat,že se sem tam něco prosadí.Tzn,že asociace nemusí respektovat navržené členy RPK,ale dá si tam toho,kdo bude držet hubu a krok,což se v součastnosti děje.Jsem hluboce přecvědčen o tom,že svaz a je jedno jestli čmb,nebo schchk, by prosperoval daleko lépe jako samostatný subjekt.

Re: Re: Re: Re: Webové stránky

(Martina Kosová, 2. 11. 2016 13:15)

Dobrý den,
je velmi pravděpodobné, že Svaz by mohl prosperovat a fungovat lépe samostatně. Je tu ale jedno velké ALE. Musel by být veden profesionálně, tedy placení lidé, kteří se budou věnovat činnosti Svazu na plný úvazek, budou schopni psát projekty pro dotace, shánět finance na výstavy a jiné akce, sledovat chov a mít populaci daného plemene v oku od hříbat až po nejstarší zvířata, budou schopni shánět uplatnění a zakázky pro členy svazu a garantovat odborné vzdělání od chovatelů po kočí a po hodnotitele. To je za současné situace prostě nemyslitelné. Počítáme- li u SN 500 koní v PK a dotace na vedení PK je 100 Kč/kus, tak to nejsou peníze, které by výše uvedené činnosti zaštítily. U plemene N je to podobné, možná o pár desítek zvířat více. Svaz chovatelů českého teplokrevníka si to prostě mohl dovolit. Zde se točí peníze o řády jiné, než u nás. Upozorňuji, že mnohé z výše uvedeného dělají členové Rad plemenných knih i nyní a znovu opakuji- ve svém volném čase a zpravidla i ze svých peněz, co se týče například cestovních nákladů a podobně. Pravdou je, že je k tomu nikdo nenutil... Skutečně není zcela jednoduché říci - od teď si vedeme plemennou knihu sami a nikdo nám do toho nekecejte.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »